Search
Toggle navigation
aldiso
ΔΡΑΣΕΙΣ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΝΕΑ
ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
aldiso
ΔΡΑΣΕΙΣ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΝΕΑ
ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ (ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ)
AlDiSo
>
Quizzes & Surveys
>
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ (ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ)
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ (ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ)
Posted by:
aldiso
No Comments
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΟ
ΕΙΔΙΚΟ
ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Καταγραφή
• Καταγραφή ψηφιακών πόρων και εξοπλισμού του σχολείου
• Ανάρτηση των πόρων και του εξοπλισμού στην ιστοσελίδα του σχολείου
Συνδεσιμότητα
• Δοκιμαστικές συνδέσεις στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες για κάθε μαθητή σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείου
• Δοκιμαστικές συνδέσεις στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες για κάθε μαθητή σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείου για τον έλεγχο προσβασιμότητας
• Δοκιμαστικές συνδέσεις στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες των εκπαιδευτικών σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείο
Βελτίωση
• Συνεχής βελτίωση των τεχνολογικών μέσων και εργαλείων
• Δημιουργία ή αναβάθμιση εργαστηρίου πληροφορικής στο σχολείο
Υποστήριξη
• Εγκατάσταση εργαλείων υποστηρικτικής τεχνολογίας [π.χ. λογογράφος (speechnotes- https://speechnotes.co/, εργαλείο φωνητικής πληκτρολόγησης του google docs , εργαλείο ζωντανής απομαγνητοφώνησης για κινητά, αναγνώστης οθόνης (NVDIA), μεγεθυντικός φακός (εγκατεστημένος σε Η/Υ Windows)]
• Εκπόνηση φυλλαδίων με οδηγίες από τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής παρουσιάζοντας με σαφήνεια τη βήμα προς βήμα χρήση εξΑ εργαλείων, μέσων και λογισμικών
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ/ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων
• Εκπαίδευση στη χρήση ψηφιακών (α)σύγχρονων εκπαιδευτικών πλατφορμών
• Εκπαίδευση στην προστασία προσωπικών δεδομένων και στην κυβερνοασφάλεια κατά την εξΑΕ
• Εξοικείωση με τη χρήση εξωτερικών ψηφιακών πόρων και εργαλείων μάθησης (π.χ. φωτόδεντρο)
• Εξοικείωση με εφαρμογές που εξασφαλίζουν την προσβασιμότητα των μαθητών με Α/ΕΕΑ κατά την (α)σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία (π.χ. Amara, Perky duck, Balabolka)
• Εξοικείωση με τη δημιουργία προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές με Α/ΕΕΑ
Προετοιμασία για την εξΑ εκπαίδευση
• Ομάδα προετοιμασίας και υποστήριξης των εκπαιδευτικών σε εξΑ μεθόδους διδασκαλίας
• Ομάδα προετοιμασίας και υποστήριξης των εκπαιδευτικών σε τρόπους δημιουργίας εξΑ εκπαιδευτικού υλικού
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ/ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εκπαίδευση
• Εκπαίδευση στις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών με Α/ΕΑΑ και σε τρόπους άμεσης ανταπόκρισης σε περιόδους κρίσης
• Εκπαίδευση στις ψυχολογικές και συναισθηματικές ανάγκες των μαθητών με Α/ΕΕΑ και σε τρόπους άμεσης ανταπόκρισης σε περιόδους κρίσης.
• Εκπαίδευση στις κοινωνικές ανάγκες των μαθητών με Α/ΕΕΑ και σε τρόπους άμεσης ανταπόκρισης σε περιόδους κρίσης.
• Εκπαίδευση για ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπισης των επιπτώσεων της κρίσης στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με Α/ΕΕΑ
• Εκπαίδευση για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές με Α/ΕΕΑ για τις περιόδους κρίσης
Επιμορφωτικές δράσεις
• Επιμορφωτικές δράσεις για το προσωπικό του σχολείου στην εξΑΕ σε συνεργασία με τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και/ή ερευνητές στο πεδίο
• Επιμορφωτικές δράσεις για το προσωπικό του σχολείου σε αποτελεσματικές πρακτικές που προωθούν την πρόσβαση και τη συμμετοχή των μαθητών με Α/ΕΕΑ
• Επιμορφωτικές δράσεις για το προσωπικό του σχολείου σε συνεργατικές πρακτικές με τους γονείς των μαθητών με Α/ΕΕΑ σε συνθήκες κρίσης.
• Επιμορφωτικές δράσεις για την ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών σε περιόδους κρίσης
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εξοικείωση μαθητών με εργαλεία εξΑ εκπαίδευσης
• Παροχή οδηγιών με αναλυτικά και οπτικοποιημένα βήματα για την εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση εργαλείων υποστηρικτικής τεχνολογίας [π.χ. λογογράφος (speechnotes- https://speechnotes.co/εργαλείο φωνητικής πληκτρολόγησης του google docs, εργαλείο ζωντανής απομαγνητοφώνησης για κινητά, αναγνώστης οθόνης (NVDIA), μεγεθυντικός φακός (εγκατεστημένος σε Η/Υ Windows)]
Διδακτική αυτονομία μαθητών με Α/ΕΕΑ
• Έλεγχος βαθμού διδακτικής αυτονομίας και αυτοδιαχείρισης των μαθητών με Α/ΕΕΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Ενταξιακές εκπαιδευτικές πρακτικές
Πλάνο διασφάλισης επικοινωνίας με:
• Το εκπαιδευτικό προσωπικό
• Άλλους επαγγελματίες συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία
• Την εκπαιδευτική διοίκηση
Συμμετοχή γονέων στην εξΑ εκπαίδευση
Πλάνο συμμετοχής των γονέων στην εξΑΕ που αφορά:
• Ενημέρωση
• Υποστήριξη
• Εκπαίδευση
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πλάνο επικοινωνίας
Πλάνο διασφάλισης επικοινωνίας με:
• Το εκπαιδευτικό προσωπικό
• Άλλους επαγγελματίες συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία
• Την εκπαιδευτική διοίκηση
Πλάνο συνεργασιών
Πλάνο ανάπτυξης συνεργασιών με:
• Τη διοίκηση του σχολείου
• Τους εκπαιδευτικούς
• Τους εκπαιδευτικούς & γονείς
• Τους εκπαιδευτικούς & άλλους επαγγελματίες
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ/ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Μαθητές με Α/ΕΕΑ
• Οργανωμένο πλάνο υποστήριξης των μαθητών με Α/ΕΕΑ σε περιπτώσεις κρίσεων
Εκπαιδευτικοί
• Πλάνο για τη βέλτιστη χρήση των καινοτόμων και υποστηρικτικών τεχνολογιών από το εκπαιδευτικό προσωπικό
Κέντρο Πρόσβασης
• Δημιουργία Κέντρου Πρόσβασης στο σχολείο, αρμόδιου για ζητήματα πρόσβασης και συμμετοχής αλλά και για την αντιμετώπιση άλλων ψυχο-κοινωνικών αναγκών των μαθητών με Α/ΕΕΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ/ ΒΑΘΜΟΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ετοιμότητα σχολείου
• Εκπόνηση πλάνων ετοιμότητας του σχολείου για τη διαχείριση κρίσεων
• Εκπόνηση πλάνων παρακολούθησης και αξιολόγησης του βαθμού ετοιμότητας του σχολείου
• Εκπόνηση πλάνων ανταπόκρισης του σχολείου στη διαχείριση κρίσεων
Ετοιμότητα & διαχείριση της τεχνολογίας
• Εκπόνηση πλάνων ετοιμότητας και διαχείρισης της τεχνολογίας
Διαχείριση της κρίσης
• Εκπόνηση πλάνων ολιστικής διαχείρισης της κρίσης ως προς το σχολείο και την κοινότητα
Οργανωσιακής ηγεσία
• Εκπόνηση πλάνων ανάληψης οργανωσιακής ηγεσίας για την αντιμετώπιση της κρίσης
1 out of 10
Time's up
Share: